• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

بازدید مدیران مدارس علمیه آذربایجان شرقی از موزه عبرت تبریز

  • کد خبر : 810
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
بازدید مدیران مدارس علمیه آذربایجان شرقی از موزه عبرت تبریز
مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی به همراه مدیران مدارس استان از نمایشگاه موزه عبرت در مجتمع فرهنگی هنری تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عموم حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی به همراه مدیران مدارس علمیه استان از نمایشگاه موزه عبرت در مجتمع فرهنگی هنری تبریز بازدید کردند.

نمایشگاه موزه عبرت ایران به منظور تبیین جنایات و وحشی گری‌های عوامل رژیم منحوس پهلوی در شکنجه مبارزان انقلابی در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز دایر شده است.

نمایشگاه موزه عبرت تا انقلاب اسلامی ایران با هدف آشنایی نسل جوان با وقایع پیش از انقلاب و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب برپا شده و با روایت‌گری و تجسم‌سازی ، زندان های پیش از انقلاب را که محل شکنجه مبارزان انقلابی بود، در معرض دید قرار داده است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه موزه عبرت ابتدا در سالنی در جریان واقع و اهداف تشکیل کمیته مشترک قرار گرفته و سپس در بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله اتاق شکنجه و ابزار آلات بکار گرفته شده در این اتاق و نیز تصاویر عوامل و مسوولان و نیز شکنجه گران ساواک و کمیته مشترک با این بخش ها به صورت روایتگری آشنا می شوند.

لینک کوتاه : http://az.ismc.ir/?p=810

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.