• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳

دوره مهارت گانه های هفت گانه ICDL

  • ۸:۰۰
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲
ثبت نام در این دوره، به منزله مطالعه و پذیرش مفاد قرارداد کارآموزی مندرج در این صفحه و توضیحات ذیل می‌باشد
نکات مهم و قابل توجه:

۱- به دلیل مجازی بودن دوره، فراگیران محترم حتما می بایست به جدول زمانبندی دوره توجه کامل داشته‌باشند؛

وبینارهای رفع اشکال و آزمون‌های تئوری آنلاین دقیقا طبق زمانبندی فعال و پس از آن غیرفعال خواهندشد و امکان تغییر برنامه وجود ندارد.

۲- باتوجه به اینکه این مرکز به‌عنوان یکی از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مجوز فعالیت دارد، جهت انجام ثبت نام نهایی، می بایست پس از پرداخت هزینه و در اسرع وقت، مدارک لازم شامل فایل عکس پرسنلی، تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی در ایتا به آیدی https://eitaa.com/admin_hawzahtvto با درج هشتگ #مدارک در ابتدای پیام در پیام رسان ایتا ارسال گردد. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تاخیر یا نقص در ارسال مدارک بر عهده فراگیران می باشد.

۳- لازم بذکر است که محل آزمون فنی و حرفه‌ای در شهر تبریز بوده و بصورت حضوری برگزار خواهدشد؛ لذا فراگیرانی که در خارج از شهر تبریز زندگی می‌کنند می‌بایست برای آزمون فنی و حرفه‌ای -که تعیین تاریخ آن با همان سازمان بوده و پس از اتمام دوره به واجدان شرایط اطلاع‌رسانی خواهدشد- در محل مرکز آزمون تبریز حضور یابند.

۴- تاکید می‌گردد مطابق ضوابط سازمان فنی و حرفه‌ای صدور گواهینامه آن سازمان منوط به ثبت نام به موقع در پرتال فنی و حرفه ای و سپس موفقیت در آزمون تئوری و عملی مربوطه خواهدبود و لازمه معرفی به دو آزمون مذکور، موفقیت در آزمونهای مجازی برنامه ریزی شده برای دوره است که بصورت داخلی و پس از اتمام هر سرفصلی مطابق جدول فوق برگزار خواهدشد.

۵- شهریه ابلاغی دوره آموزش کاربر ICDL برای سال ۱۴۰۲، حضوری(مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان) و مجازی (مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان) که فقط مبلغ ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان برای حضوری و مبلغ ۹۷۵٫۰۰۰ تومان بری مجازی را فراگیر می‌پردازد.

قابل توجه دوستانی که دوره مجازی را انتخاب کرده اند:

باتوجه به مجازی بودن این دوره، پیگیری و ممارست در یادگیری و موفقیت در آزمون داخلی آموزشگاه برعهده فراگیران می‌باشد و طبعا این مرکز در قبال افرادی که امور آموزشی خود را پیگیری نمی‌کنند و یا در آزمون موفق نمی‌شوند، مسئولیتی نخواهد داشت.

[تمامی اطلاع رسانی‌های لازم صرفا از طریق کانال اختصاصی آموزشگاه در پیام رسان ایتا انجام خواهدشد و فراگیران محترم میبایست حتما پیگیر مطالب و نکات ارسالی در آن کانال باشند.] کانال آموزشگاه فنی و حرفه ای حوزه علمیه آذربایجان شرقی موفق و سربلند باشید.

لینک دانلود نرم افزار آموزشگاه

لینک کوتاه : http://az.ismc.ir/?p=1095

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.